
باز هم تسبیح بسم الله را گم کرده ام
شمس من کی میرسد؟من راه را گم کرده ام
طره از پیشانیت بردار،ای خورشیدکم
در شب یلدا،مسیر ماه را گم کرده ام
در میان مردمان،دنبال آدم گشته ام
در میان کوه سوزن،من کاه را گم کرده ام
زندگی بی عشق،شطرنجی ست،درخوردشکست
درصف مشتی پیاده،شاه را گم کرده ام
خواستم باعقل،راه خویش را پیدا کنم
حال میبینم که حتی چاه را گم کرده ام
زندگی آنقدر هم درهم نبود و من فقط
سرنخ این رشته ی کوتاه را گم کرده ام .....
دل مجنون...
ما را در سایت دل مجنون دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 17 تاريخ: جمعه 23 مهر 1395 ساعت: 14:13